fredag 12 september 2008

Att röra sig i flock

På byrån går våra intressen i skov. Det betyder att det helt plötsligt sker en kraftig förstärkning (eller försämring, beroende på hur man ser det) av en hobby/sysselsättning. Allt finns där hela tiden, men så blommar något upp. Efter sommaren var det Mount Everest. Byråresan skulle gå till base camp o.s.v. Nu ligger de planerna på is och det som upptar allas tid (mellan kampanjerna) är kameror. Såhär ser två art directors ut när de ska upp på balkongen och röka:


Det finns också olika läger. Canon G9, den nya Panasonicen eller en Ricoh? Åsikterna går isär.

4 kommentarer:

Kalle sa...

Hmm, jag funderar på att använda mitt nyvunna utanförperspektiv till att bli byråns trendguru, den som kan förutse vad som komma skall i flocken. Efter klassiker som Nike+, Tretorn, radiostyrda lekdon, Mount Everest och kameror ser jag självklara saker som kompisar till Vega, tuffa hands free, stora Maglites och kryddväxter.

Vad tror ni?

P.S. Ordverifieringen till den här kommentaren har inga andra begynnelsebokstäver än C+P

Anonym sa...

Ricoh.

//S// sa...

Kalle, jag tror kompisar till Vega ligger hyfsat bra till, i alla fall hos Barcelona. tveksam till hands free, och antar att maglites lite ligger i samma område som Mount E?
kryddväxter lär inte blir någon hit...

bubblare är dock skinheadkultur och "att lämna reklambranschen".

hunden sa...

Ricoh.